2011. február 15., kedd

...és az, hogy egy galamb (vagy igazából nem is tudom milyen fajta madár, mert nem láttam rendesen) nekicsapódott ma délelőtt a szoba ablakomnak??? Ez mit jelent? Mit üzennek onnan fentről? Mondjuk leginkább hirtelen sokkot kaptam a csapódás hangjától és attól, hogy betörik az ablak...de persze ilyen keményen nem akartak üzenni úgy látszik, azaz hagynak inkább, hogy egymagam önmagamtól fejtsem meg ezt is...Thx God...:)

Ez egyébként eszembe juttatta azonnal a Nagypapámat, akit már olyan korban veszítettem el, amikor a fájdalom nem múlt el egyik napról  a másikra. Főleg az, ahogyan Ő meghalt - ami egyébként (bár ezt szerintem nem sokan gondolják így rajtam kívül) - nagyon csendes és neki teljesen fájdalommentes volt. Mindenkinek - legfőképp neki - így volt a "legjobb". Én nem felejtem el mondjuk soha azt a reggelt... meg azt, amikor elmesélte, hogy ez előtt 2 nappal berepült a konyha ablakukon egy galamb és Ő pont ott ült az asztalnál. Tehát gyakorlatilag a feje felett közvetlenül repült be a galamb és tett néhány kört ott bent. Vajon neki (is) ez egy üzenet volt már akkor??? Talán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése