2011. december 31., szombat

Good Bye 2011...Hello 2012! :)

...nem is tudom mit "kell" ilyenkor írni, mondani...de azért megpróbálom én is a legjobbat kihozni magamból az év utolsó napján (is)...
Szóval az elmúlt 4 napban gyakorlatilag semmit nem csináltam, csak feküdtem az ágyban, olvastam sokat, néztem cuki karácsonyi filmeket - bár egyáltalán nem ez volt a terv, ha már végre van/volt sok szabadnapom, de a betegséget általában nem kérjük, nem tervezzük előre. Én se hívtam, de jött karácsony másnapjára és maradt is 2011. végéig...mondjuk ma már legalább fel bírtam kelni, nem fáj már minden testrészem a láztól és kezdek normális ember módjára lélegezni is. Magyarul 2012-t azért sem fogom betegen és az ágyban fekve kezdeni, hanem csakúgy, mint ma edzeni, szaunázni, meditálni, leborulni, egyszóval aktívan tenni-venni fogok! 
Természetesen tegnap estére rájöttem, hogy miért lettem ilyen beteg - immáron 2. alkalommal ebben az évben, tehát hívtam is jó szokásomhoz híven a kis Angyalaimat, hogy segítsenek gyorsan gyógyulni és újra egészségesen létezni...és nyilván Ők jöttek és teljesítették minden kívánságomat, amit ezúton is köszönök nekik nagyon!:)
Nem utolsó sorban rajtuk kívül velem volt az energia, illetve a sok szép és igen hatásos prána szimbólum...ezt még mindig csak ajánlani tudom újra meg újra Mindenkinek, mert gyógyszer helyett, orvos nélkül is hihetetlen eredményekre képes...

...és hogy mi is történt ebben az évben??? Hmm, azt hiszem a legtanulságosabb, legeseménytelenebb és egyben legeseménydúsabb 12 hónapot hagyom magam mögött, tele nagy vízválasztókkal, évfordulókkal, elválásokkal, (újra)találkozásokkal, pozitív és negatív energiákkal...utóbbitól igyekeztem minél gyorsabban megszabadulni persze, de azért április körül már nagyon vártam, hogy vége legyen 2011-nek, vagy legalábbis annak a furi időszaknak, amibe beleúsztattam magam 2010. novemberben...aztán végül leültem, magamba és a kis spirituális világomba fordultam (ezt egyébként meglehetősen sokszor tettem az első 5 hónapban), s részletesen, tiszta fejjel (nem elvakultan) végignéztem a kapcsolataimon, környezetemen, magánéletemen (ezen mondjuk nem volt nehéz átlátni:))...és ha másra nem is volt jó ez az év (persze tudom, hogy a legjobb volt), de arra biztos, hogy tudom ki(k) az(ok) a néhány ember(ek), aki(k)re számíthatok, aki(k)től kérhetek, aki(k)nek elmondhatok bármit, úgy, hogy még érdekelni is fogja Őt (Őket), hogy mi van/lesz velem...
Meg kellett tanulnom kérni és elfogadni (bocsánatot, szeretetet, anyagi és lelki segítséget), türelmesnek és alázatosnak lenni, de legfőképp a jelennek és a mának élni...(zárójelben azért megjegyezném, hogy még nagyon gyakorló úton vagyok ezekben, de nem adom fel és jövőre már úgy zárom az évet, hogy erre is azt mondhatom, megtanultam:))

Nos, azt hiszem már csak az maradt vissza, hogy megköszönjem név nélkül annak a néhány embernek (Mindenki magára fog ismerni évekkel később is, ezt garantálom) és persze a Mindig mellettem álló Angyalaimnak, hogy végigcsinálták ezt az évet is velem, segítettek ha szükségem volt rá(juk), szerettek és elfogadtak és továbbra is mellettem maradnak! 

Boldog Új Évet Nekik is és Mindenkinek - ha csak egy kicsit is szeretettel gondolunk egymásra, máris pozitívabb energiák fognak körülvenni minket, tehát csak hajrá, próbáljuk meg - soha nem késő, mindig változunk és változtathatunk, ha igazán akarunk...

...találkozunk 2012-ben...




.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése