2012. április 22., vasárnap

Az Út...

Hamarosan egy nagy álmom teljesül... évek óta érett bennem a vágy, hogy végigsétálhassak Az Úton és saját testemmel, lelkemmel érezhessem azt, amit már olyan nagyon sokan éreztek ott...

El Camino. Az Út, ami hazavisz... ezt a címet adta könyvének egy nemrég a saját útját végigjáró magyar nő (Sándor Anikó). Így, egyelőre "ismeretlenül" szerintem tökéletes cím választás volt. Végig rázott a hideg, csontig hatolt az érzés, ahogy olvastam az Ő történetét, s minden egyes oldal után azt mondtam, hogy "EZT LÁTNOM KELL NEKEM IS!!! Meg kell tudnom, miért az a nagy vágy, hogy eljussak Spanyolországba, hogy egy kicsit (vagy nagyon) megtanuljak spanyolul" S, mert persze nekem is (mint majdnem mindenkinek, aki ezt az utat végigcsinálja) rengeteg olyan "történetem" van, amivel nem a megszokott hétköznapokban, környezetben szeretnék szembenézni. Illetve azt hiszem, nem is akarok vagy egyszerűen nem tudok... csak egy kis időre, csak pár hétre hadd szakadjak ki az évek óta ugyanolyan "egyhangú" életemből... amíg csak ismételni tudom a magánéletben, a szakmai életemben, a spirituális énemben ezeket a "történeteket", addig úgy érzem nem szeretnék egy helyben maradni. Szeretném megtalálni azt a helyet, ahol igazán újra boldognak érezhetem magam, s ahol talán az én Mr. Big-emmel találkozhatok végre... hmm, ki tudja?? Lehet, hogy nekem az van megírva a "nagykönyvben", hogy kilométereken keresztül kell sétálnom ahhoz, hogy találkozzam Vele...  Ő meg velem...
Nincsenek elvárásaim, nem tervezek előre meg semmit! Most az egyszer nem! 5 hétig hagyni fogom magam, a testem, a lelkem, az Életem, hogy arra vigyen, amerre kell és úgy, ahogyan kell...
Egyet biztosan tudok, hogy minden nap le fogom írni, hogy mi történt velem, mit éreztem, mit láttam, mit hallottam, mit szagoltam! Mert évekkel később is szeretném "újraélni", ha csak ezen napi összegzések elolvasásán keresztül is...
Fizikailag ugyan még nem, de lélekben már ott vagyok. Lezárom a múltat (legalábbis azokat a "történeteket", amelyeket le kell zárnom), s felkészülök tiszta szívvel, izgatottan az ÚJ ÉLETRE...
Buen Camino!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése