2013. június 1., szombat

Faith * Hope * Love

"Mi magunk írjuk életünk könyvét. A sorsunkat nem annyira a csillagok, hanem gondolataink, döntéseink, cselekedeteink befolyásolják."
(Adam J. Jackson)
 
"A hit valami olyasmi, hogy ha erősen hiszünk a bekövetkezőben, akkor megtörténik. Én elég ateista vagyok ahhoz, hogy tudjam, a dolgok nem azért történnek meg, mert hiszünk bennük, hanem azért, mert annyira el akarjuk hinni a bekövetkezőt, hogy végül is magunk formáljuk olyanná az eseményeket."
(Szalóczi Dániel)
 
 
Minden nap tanulok valami újat, kapok valamit, amitől több leszek, amitől bölcsebbnek érzem magam, s ami választ ad a kérdéseimre.
A belső megérzéseim, amelyekre még mindig képes vagyok nem eleggé hallgatni, amelyeknek újra meg újra be kell bizonyítania, hogy már pedig azok az igazak.. mégis van, hogy elbizonytalanodok még mindig és történnie kell valaminek, amitől újra bizonyosságot szerzek..
Én, csakis én vagyok az, aki a legjobban ismeri önmagát, aki tudja, hogy mire van szükségem, s aki maga formálja az eseményeket, hozza meg a döntéseket, cselekszik úgy, ahogy neki az a legjobb..
Hit.. Remény.. Szeretet.. Egy Életen át..
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése