2013. június 17., hétfő

Masszázs és ami mögötte van...

Igen, tényleg van, amire születnünk kell ahhoz, hogy testileg-lelkileg megéljük minden másodpercét annak, amit adunk vagy éppen kapunk.. azt mondja a családom (s, most már kezdem én is elhinni), hogy én a kezeimmel együtt erre születtem.. (kéz)érintéssel, kisebb-nagyobb nyomással, gyúrással, csiszolással, felrázással gyógyítani jöttem.. 32 évig "csak" ha megkértek rá, akkor csináltam, ma már szinte odáig jutottam, hogy én kérem: hadd csináljam!!! :)
Nem nagyon tudom szavakkal kifejezni, hogy mit érzek, amikor valakit energiával gyógyítok vagy a "csodakrémekkel, olajokkal, pakolásokkal" masszírozok, radírozok, kezelek..
Ezen a hétvégén bővült a "szaktudásom" is jó néhány területtel, s most már a svédmasszázson kívül mindenféle extra wellness masszázs technikákat is elsajátítottam, amihez már "csak" a talpmasszázs rejtelmeit szeretném rövid időn belül hozzáadni .. aztán persze megyek tovább és tovább és tovább..:)
 
Karácsonyra a családom meglepett egy masszázs ággyal és rajta ezzel a szöveggel:
 
Love
What
You
Do

Hálás vagyok Nekik ezért és azért főleg, hogy folyamatosan "észrevétlenül, tudattalanul" elhitették velem, hogy ez az, amit tiszta szívből vagyok képes csinálni, még ha sok évnek is kellett eltelnie ahhoz, hogy ezt én magam is felismerjem és elhigyjem..


 
.. és mi az, ami mögötte van??
A LÉLEK.
Az, ami manapság sokszor nincs jelen az életünkben, a mindennapunkban, a hivatásunkban, a munkánkban (ez utóbbi mondjuk szerintem alapból egy "lelketlen" szó - nem szeretem). Igenis időt, energiát és akaratot kell rá szánni, hogy így vagy úgy, de valahogy rendszeresen és folyamatosan velünk legyen az, amit sokan az úton valahol "elhagytunk"..
Az én lelkem minden alkalommal feltöltődik. Képes adni és kapni valami újat, valami pluszt, valami pozitívat. Mert itt csak pozitív energiák mennek (jönnek), s pont annyi és olyan, amilyenre éppen abban az 1-1,5 órában szükségünk van..
 
"Tégy meg minden jót, ami tőled telik,
Amilyen eszközzel csak tudod,
Amilyen módon csak tudod,
Ahol csak tudod,
Akivel csak tudod,
Ameddig csak tudod!"
(John Wesley)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése