2013. augusztus 28., szerda

Tudnod kell, mikor kell hátrább vonulnod a világtól, hogy meggyógyítsd magad. Amikor hagyod, hogy tested újra összhangba kerüljön belső Éneddel... 




Bár nálam ez (sem) nem meglepő (viszonylag sűrűn éreztem az elmúlt években ezt), de éppen egy ilyen hátrább vonulós időszakomat élem.. az elmúlt napokban szabadságom második felében csak erre vágytam (annak ellenére, hogy nem ezt terveztem).. s, valóban 3 napon keresztül csak futni mentem ki a szabad levegőre (végre normális idő van hozzá), szaunázni mentem le a wellness-be és talán boltba még leugrottam némi ételbeszerzés céljából.. de egyébként minden porcikám azt "kívánta" (tényleg a testünk nagyobb ÚR, mint mi magunk), hogy feküdjek, pihenjek, olvassak, filmeket nézzek, meditáljak (természetesen), tehát csak úgy hagyjam, hogy újra összhangba kerüljön a testem a belső Énemmel..

Kiolvastam ezalatt a 10 nap alatt (SE) két könyvet (ilyen se tudom mikor volt utoljára), persze "egészen véletlenül" pont azokat.. ha valami, akkor az biztos ezen "olvasmányok" feldolgozása, értelmezése után, hogy a karma fogalom (?) illetve a Kristóf férfi név, mint olyan(ok) egy újabb és mélyebb értelmet nyertek az Életemben.. (Oravecz Nóra - Összekötve valamint Steiner Kristóf - Gumimatrac a Gangeszen című könyvek "kerültek hozzám")

Honnan került elő? Ki küldte? Miért kaptam? Meddig marad? Miért nem jött eddig? - sok kérdés, egy válasz: nem számít. Az számít, hogy itt van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése