2013. december 31., kedd

2013 - 2014


Fentieken kívül még számos egyéb dologért is nagyon hálás vagyok, ami az elmúlt - 2013 - évben történt velem.. itt van például rögtön az év eleji költözésem az én kis "szerelemlakásomba", ahol már egyszer éltem 3 évet, s már akkor is imádtam.. már akkor is imádtam, hogy annyira "hajnalkás" ez a kis apró garzonlakás.. na meg azt is, hogy ennyire közel van a Margit szigethez, ahol futhatom a kilométereimet, amikor csak akarom.. vagy azt, hogy csak lesétálok a "saját" konditermembe és beülök az egyik szaunámba, amit persze nem csak egyedül használok, viszont cserében egy szuper társasággal együtt:)

Hálás vagyok a családomnak is, akik szeretnek és akikre bármikor számíthatok.. meg a barátaimnak is köszönöm, hogy mindig "mellettem" vannak, ha szükségem van rájuk.. s, persze köszönöm, hogy vannak jó fej kollégáim/főnökeim és hogy végül is szeretem a munkámat..:) Hálás vagyok nagyon, amiért idén elvégezhettem háromféle masszázstanfolyamot is, s hogy immáron néhány hónapja hivatalosan masszírozhatom, gyógyíthatom a lelkeket/testeket/szíveket.. 







Oh, majdnem kifelejtettem az idei év karácsonyfáját, amit magamnak készítettem, valamint a legjobb ajándékokat, amiket kaptam a Jézuskáimtól:)




Én ma is futással, szaunázással, meditálással, forralt borral, legkedvencebb filmjeimmel és telis-tele hálával a szívemben zárom az Óévet, s kezdem az Újat.. őszintén, már alig várom, hogy úgy igazán elkezdődjön.. hogy megtanuljam, megvalósítsam, elmondjam, megtegyem, átéljem, érezzem, adjam, kapjam, hozzam, vigyem, vegyem, egyem, igyam, csináljam.. mert természetesen a 2014-es évre is van már rengeteg új tervem.. meg persze álmom, amire vágyom..

Szóval, tőlem kezdhetjük!!!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése